torstai 3. tammikuuta 2013

100 things about me!


Moikka, moi!
Hyvinkös on lähtenyt vuosi käyntiin? Ilmasta päätellen voisi kohta luulla, että Jo joutui armas aika, ja suvi suloinen. Koska ulkona ei näytä kovinkaan talviselta. Vettä sataa ja hiihtämisestä voi vain haaveilla. Hurahdin viime talvena uudestaan sitten lapsuuden hiihtämiseen ja saatoin hiihdellä päivittäin sen 10-20 kilsaa. Nyt voin vain haaveilla moisesta kipeän niskan/olkapään ja lumettomuuden takia. Mutta...


                                                                kuva lainattu täältä.


Tässäpä 100 asiaa minusta torstailukemiseksi...ken jaksaa lukea ;)

1. Mielestäni kaiken kokoisena ja muotoisena voi olla tyylikäs ja näyttää hyvältä, kunhan vain itse hyväksyy itsensä.
2. En tykkää pinnallisista ihmisistä, joiden elämä menee pelkän painonsa kyttäämiseen!
3. Rakastan sitä tunnetta, kun varaa matkan ja odottaa matkalle lähtöä. Panostan hotellin laatuun. Samoin rakastan pitää juhlia ystävilleni :)
4. Tällä viikolla on meinannut mennä hermo ;D
5. En ole koskaan ollut yltiöpäisen lapsirakas, mutta tykkään touhuilla töissä lasten kanssa. Minulla on kaksi alle vuoden ikäistä kummilasta. Omia lapsia en halua.
6. Minulla on mukavat työkamut ja vakituinen työpaikka, mutta ei vielä sitä piste iin-

päälle olevaa virkaa. 














                                                            kuvat lainattu täältä.

7. Tykkään laulamisesta, ja toivon mukaan naapurini tykkäävät äänestäni :D
8. Rakastan valvoa myöhään, ja touhuilla kaikkea kiwaa---> nukkua oikein pitkään <3 Nukkuminen on huippujuttu :D
9. Musiikki- ja liikunnannumero oli koulussa 9-10. Tykkään edelleen monipuolisesta liikunnasta.




10. Olin peruskoulussa aika huono tekstiilitöissä ja matematiikassa.
11. Mulla on kilpailuvietti ja voitontahtoa.
12. Laiskottelu on välillä ihan pakollista, ihanaa!!
13. Meillä on 1,5 vee kisu-kis-kis, silmäterämme :) Lasten tai eläinten kaltoinkohtelu saa minut voimaan pahoin. Ylläri.
14. Tykkään koirista ja kissoista. Minulla on kummikoira Romaniassa ja lahjoitin kaikki joululahjoihin tarkoitetut rahat kodittomille eläimille.
15. Olen hyvä pitämään salaisuuksia enkä puhu toisten asioita eteenpäin.


                                 
                                    


                                              Kohtuus kaikessa on yksi motoistani.








16. Nämä ovat vahvuuksiani ystävänä, muuten saatan olla kehno ;)
17. Olen yleensä aika kiltti ja varovainen sanomaan kenellekään pahasti. Mutta viime vuosina minulle on kehittynyt tarvittavissa tilanteissa oikein terävä kieli!
18. Rakastan merta ja se on mielestäni kauneinta luonnossa. Kesä on ihanin vuodenaika!
19. Olen erityisopettaja, joka rakastaa Stockan herkku-osastoa!






20. Karsastan ihmisiä, jotka arvioivat toisia aseman perusteella ja puhuvat pahaa seläntakana. Itse olen varsin suoraihminen.
21. Pidän itseäni melko ennakkoluulottomana ihmisten suhteen. Olen aika räväkkä persoona ja minulla on myös kolme tarkoin harkitusti otettua tatuointia.
22. Rakastan uimista ja oikein lämpimiä kesäpäiviä rannalla. Kesä 2010 oli huippu!
23. Rakastan matkustamista. Olen käynyt ulkomailla yli 30 kertaa. Elän matkustamisesta. Jospa vielä joskus voisin asua pienen hetken ulkomailla... :)
24. Rakastan miestäni, hän on hassu vaikka välillä kiihdynkin nollasta sataan muutamassa sekunnissa :)
25. Kunnioitan miestäni ja teen mielelläni pieniä palveluksia.
26. Samoin toisinpäin.










27. Kerään Arabian astioita, Arabian eripari kahvikuppeja sekä Muumimukeja.
28. Pienetkin jutut ovat arjessa luksusta, kuten hyvä kirja/leffa ja joutenolo kera rakkaan/ystävien.
29. En kaipaa ympärilleni paljon ihmisiä.
30. Viihdyn ihmisten kanssa, jotka saattavat olla pitkiäkin aikoja hiljaa vaivaantumatta.
31. Vierastan usein shokeeraavia trendijuttuja.
32. Rakastan lukea kirjoja ja lehtiä.
33. Olen tilannut MeNaiset- lehteä 12 vuotta.

                         Tää lause on tärkeätä muistaa elämän aikana tehtävissä päätöksissä :)
                                                               Viis toisten sanomisista!


                                                                                  kuvat lainattu täältä.

34. Minulla on hiustenpidennykset jo kuudetta vuotta, ja
35. minulla on myös usein rakennekynnet!
36. Mulla on tosi pienet kynnet.
37. Olen kihloissa <3 Kihlasormuksessani on seitsemän keskisuurta timanttia.
38. Olemme olleet mieheni kanssa noin viisi vuotta yhdessä. Naimisiin ei ole kiire. Jos menen joskus naimisiin, en halua suuria ja perinteisiä häitä.
39. Tykkään kilteistä vähän nallemaisista miehistä, mutta miehessä täytyy olla myös särmää! :P
40. Ylimielisyys, omahyväisyys ja liika itsetietoisuus on vastenmielisiä piirteitä.
41. Inhosin yöpyä poissa kotoa ja mulle tuli aina koti-ikävä suunnilleen rippikouluikään asti.



                                                        
                                                               kuva lainattu täältä.



42. Minulla on viisi vuotta nuorempi minulle erittäin rakas pikkuveli <3
43. Alakoulu ja lukioajoilta on erityisen hauskoja muistoja. Ystäväni Jenni on edelleen sydänystäväni sekä pari muuta aikuisiällä tutuksi tullutta ystävätärtäni, luotto on 100% :)
44. Leikin barbieilla ja legoilla hyvää vauhtia vielä yläasteella.
45. Olin aika kiltti ja tottelevainen teini jonnekin 18-vuotiaaksi ;)
46. Tykkään kirjoittaa runoja ja juttuja.
47. Rakatan army-tyylisiä takkeja ja muutenkin vaate- ,laukku- ja kenkäkaupat ovat kivoja "keksintöjä" :D
48. Ja uida lämpimässä merivedessä.
49. Rakastan erilaisia ruokia.
50. Inhoan äyriäisiä.
51. Tykkään sisustamisesta.Haluaisin myös ikioman kodin!
52. Minulla on suuri vaatehuone ja siellä ihan liikaa vaatteita.
53. Muun muassa Arabia, Marimekko, Pentik, Mulberry ja Louis Vuitton ovat merkkejä joista pidän!






54. Minulla on neljä aitoa Louis Vuittonin laukkua. Sekä pari huivia. Mulberryn Anthony Messenger-laukku ja Check -huivi  sekä Louboutinin ja Marc Jacobsonin kengät.
55. Oikeastaan olen ihan mukava ja vaatimaton tyyppi, joka rakastaa ballerinoja ;)
56. Tykkään rannekoruista.
57. Pidän lukemisesta. Sophie Kinsellan kirjat ovat ihanaa hömppää. Pidän lapsellisimmistakin kirjoista, kuten Muumeista, Peppi Pitkätossusta ja Vaahteramäen Eemelistä sekä Koiramäki-kirjoista <3
58. Rakastan sorbetteja.
59. Mulla on ajokortti.



kuva lainattu täältä.

60. Tykkään pelata golfia, ja harrastaa muutenkin urheilua.
61. Vatsani ei siedä kahvia, se aloittaa heti pulputuksen, jos juon kahvia!
62. Joskus vedän itseni aivan piippuun työnteolla.
63. Punastun hyvin helposti.
64. Viihdyn hyvin yksinkin.
65. Yläasteella mulla oli ihan lyhyt tukka,
ei meikkiä ja inhosin tulla valokuvatuksi. Minulla on ollut myös aivan blondi ja punainen siilitukka.
66. Sain yläasteella käytösstipendin ja vuoden urheilijapalkintoja.
67. Uin 7 vuotta kilpaa, ja Suomenmestaruus tasolla. Haluaisin kovasti vielä kilpailla, mutta minulla on rasitusastma ja odotan leikkausaikaa niskan välilevynpullistuman leikkaukseen, auts! Kieltämättä jännittää.
















68. Olen tosi huono valehtelemaan.
69. Olen käynyt pianotunneilla.
70. Olen aika sosiaalinen ja tykkään puhua. Opettajan ammattitauti?!
71. Tykkään kutsua kavereita kylään. Tykkään juhlista, poks!
72. Minulla on 5 hyvää ystävää <3
73. Rakastan leipomista ja kokkailua. Oon kuulema hyvä kokki :) Klippan ja Kämp ovat erittäin hyviä ravintoloja.





                                                                 Klippan, kesä 2012



74. Olen laiska siivoamaan mutta inhoan likaisuutta ja sotkuisuutta. Hiipivä imuri, piilotettu pölypallo ;). En vaan voi elää sikolätin keskellä!
75. Aloitin bloggailun marraskuussa 2012 ennen sitä kirjoittelen facebookin päivittäin juttuja.
76. Meillä palaa aina kynttilöitä, kun olen kotona.
77. En ole koskaan viihtynyt kovin hyvin sinkkuna.
78. Pidän turvallisuuden tunteesta.
79. Olen kasvanut viimeisen vuoden aikana ihmisenä PALJON!
80. Äitini ja veljeni ovat mulle tärkeitä. Ikävöin paljon(lue :päivittäin) isääni, joka kuoli yllättäen vuosi sitten ja rakasta koiraani, joka menehtyi kolme vuotta sitten.
81. Tykkään muistella vanhoja asioita ( siis hyvässä mielessä).
82. Rakastan kaikkia makeita ja suolaisia herkkuja.
83. Olen huono antamaan neuvoja esim. lastenhoidossa. Mielestäni kun jokainen löytää kyllä itse sen parhaan tien.
84. En voisi työskennellä sairaanhoitajana neula- ja verikammoni vuoksi. Olen myös aivan liian empaattinen!
85. Pidän tulppaaneista, liljoista, ruusuista ja pioneista.
86. Olen tosi herkkä kutiamaan ja tykkään Linnanmäen huvipuiston laitteista. Kävin oppilaiden kanssa viime keväänä kaikkein hurjimmat laitteet.







87. Haluaisin vielä kovasti opiskella vielä jotain sivistävää ihan omaksi huviksi.
88. Tykkään juustoista, leipäjuusto!
89. Rakastan erilaisia salaatteja ja tapaksia. Nautin ravintoloissa yleensä 3 tai 5 ruokalajin menun.
90. Viihdyn nykyisessä työssäni hyvin.
91. Haluan adoptoida kodittoman koiran.
92. Olen kova tekemään töitä, ja usein minulla onkin ollut kaksi työpaikkaa. Teen töitä unelmieni toteuttamiseksi. Mutta kun vietän lomaa niin oon kirjaimellisesti LOMALLA!
93. Olen unelmieni ammatissa, olen ollut kansankynttilänä 9 vuotta. Matkanvarrella olen ystävystynyt muutaman entisenoppilaani kanssa, T &S& L & R jne! :)
94. Olen kova panikoimaan asioita etukäteen.
95. Syön nyt salmiakkia. Hyvä ja perisuomalainen aamupala ;)
96. Tänään olen töissä 5 tuntia ja leikin siellä superäitiä :D
97. Ihanaa nähdä oma rakas kisu pitkän työpäivän jälkeen <3







98. Joskus, kun on raskasta soitan miehelleni ja äidilleni vain kuullakseni rakkaideni äänen ja rauhoittuakseni.
99. Harvemmin valitan eikä mikään hullusti olekaan, mutta parinkin sanan vaihtaminen auttaa. Olen aika energinen, positiivinen ja läheisiinsä toivoa luova henkilö.

                                                      kuva lainattu täältä.
100. En usko omalla kohdallani lottovoittoon tai muihinkaan voittoihin vaikka kovin tarpeeseen tulisikin. Ihme ja kumma viime vuonna voitin erään pankin kilpailusta iPadin, wuhuu!! :)





+ Extra
101. Isä <3


Lähetän paljon kohti kevättä meneviä onnellisia/lämpöisiä haleja ja toivotan toimeliasta torstaita kaikille, jotka jaksoivat lukea tämän pitkän sepustukseni :)






SHARE:

3 kommenttia

  1. Ihania asioita <3
    Vuosi on lähtenyt täällä käyntiin rallilla, tänään pidämme Niken kanssa kotona vaan pyjama bileet ja keskitytään tähän hetkeen :)
    Täälläkin lumet sulaneet hyvä jos pois, kohta saa taas täristä paukku pakkasia :D
    Paljon jaksamisia työrintamalle kuin muutenkin sulle <3 Ollaan yhteyksissä <3 :)

    VastaaPoista
  2. Minä jaksoin lukea kevyesti :) Minulla on tullut tavaksi käydä ruokiksella rentoutumassa ja kurkkaamassa blogiasi, saa mukavasti muuta ajateltavaa työpäivän keskelle.
    Heluna

    VastaaPoista
  3. Voi kiitos ihanista kommenteistanne, ihanat ;)
    Täällä lämpömittari näyttää nollaa ja vettä satelee, ikävää! Tulisi edes se kesä, jos ei lumetkaan pysy maassa!

    VastaaPoista

Positiivinen kommenttisi ilahduttaa aina, kiitos! ♥

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

Blog Design Created by pipdig