torstai 21. helmikuuta 2013

Sunny side up ♥



Toivottavasti teilläkin paistaa aurinko! Täällä on ollut kauniin aurinkoisia päiviä. Aamupalaksi nautiskelin neljänviljan puuroa höystettynä mansikoilla ja mustikoilla sekä leivänpaahtimessa paahdettu ruisleipä, tuorekurkkua ja juustoa. Ja makoisan aamiaisen jälkeen autonkeula kohti työpaikkaa. Tänään kuviksentunnilla levitän luokan takaosaan suuren paperin eli terapiataulun. Se tarkoittaa minun kielellä sitä, että pohjalle suditaan mitä mieleen juolahtaa, lähinnä värejä päällekkäin, oman tunnetilan mukaan. Jollain oppilaalla saattaa olla turkoosin ja keltaisen kaipuu. Sitten jonain päivänä siihen alkaa muodostua jotain. Terapiahuiskinta on siis pohjaväri vain, joka poistaa valkoisen kankaan kauhun sillä, että sitten se ei ole enää valkoinen! Johan on iisiä, voisi ajatella. 


Oletteko harrastaneet tai kokeilleet retkiluistelua? Retkiluistelu on aivan mielettömän ihana liikuntamuoto!

Älkäämme pitäkö elämää valkoisena tyhjänätauluna ja hävittäkö elämän punaistalankaa ja tätä aikaa, eläkää ystävät täyttä elämää, juuri oman näköistänne! On tosi onnellista saada pitää sellaisia ihmisiä ympärillään, joiden seurasta todella nauttii, ja joiden tapaaminen tekee iloiseksi ja voimaannuttaa.Parhaimat ystävät ovat kuin pieniä valopalloja jotka valaisevat elämää ja luovat uutta uskoa siihen. Tai kuin tähtiä jotka valaisevat tietä. Näitä ihmisiä on ihana löytää! He uudistavat ajatusmaailmaa, tuovat uutta katsontakantaa ja pysähdyttävät. Maailma on laaja ja elämä aivan yhtä laajaa. En kai koskaan kyllästy ihmettelemään elämää.  ♥ Kuinka jotkut ikävät asiat tuntuvat aluksi maailmanlopulta mutta lopulta huomaakin niiden olleen vain uusi sysäys elämään :)

              
         Suosittelen koskenlaskua kumiveneellä Ruunaalla, siellä adrenaliini virtaa!


Tommy Hellstenin sanoin "Rohkea uskaltaa kolhiintua koskessa ja ryvettyä elämässä. Pelokas katselee arvostellen niitä, jotka koskessa menevät, huutelee kritiikkiä ja antaa ohjeita. Olen iloinen  teistä ihanista blogikamuista, jotka jätätte itsestänne jäljen blogiini kommentoimalla julkaisujani. 



Kiireessä monesti sanat unohtuvat. Unelmissa piilee kaiken alku ja juuri. Muutoksen ja toteuttamisen liikkeelle työntävä alkuvoima. Siivet ja uskallus,  jotka kantavat ja tekevät unelmista totta. Kun vaan  uskaltaa unelmoida. Unelmien muuttaminen todeksi on 
niinkuin saippuakuplien puhaltaminen. Molemmat ovat rikkoutuvat helposti. Pitää oppia puhaltamaan lempeästi, jotta ne säilyvät ehjinä ja pääsevät lentoon.Tänään käyn lääkärissä tämän kestoflunssani takia. Pitäisi parantua ja äkkiä, jos mielin leikkaukseen vajaan kolmen viikon kuluttua. Mua ei vieläkään jännitä leikkaus koska oon niin pitkään miettinyt sitä ja ottanut selkoa sen kulusta ja riskeistä. Ja enhän minä pelolla mitään voita, se ei edistä mitään.


Olen kiitollinen,
*siitä, että minun täytyy siivota juhlien jälkeen, sillä se merkitsee sitä, että minulla  on ystäviä.
*siitä, että vaatteet tuntuvat tiukoilta, sillä silloin tiedän, että minulla on ruokaa.
*siitä, että lumet on luotava ja ikkunat pestävä, koska siitä tiedän, että  minulla on koti. *korkeasta sähkölaskusta, sillä silloin minulla on lämmin ja valoa.
*pyykkivuoresta pöydällä, silloinhan minulla on vaatteita, joita pitää. 
*soivasta herätyskellosta aamulla – minä elän!  
                                               - Nalle Puh-


 Onko teillä jokin juttu, jonka olette uskaltautuneet tekemään pitkän haveilun jälkeen? Tai onko teillä haaveita, joiden toteutumista odotatte innolla? Kertokaas mitä antaisin ystävättärelleni häälahjaksi, koska heillä ei ole mitään erityistä toivetta.


Aurinkoa päivääsi ☀ 

SHARE:

2 kommenttia

  1. Aurinko jo toista päivää paistaa, uskomatonta pitkän tauon jälkeen :-) Tästä täytyy nauttia! Niin kevät lähellä ja linnut laulaa :-)

    Ihana tuo nallepuh juttu, osuu :-)

    Aurinkoa päivääsi! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä on tänään välipäivä auringonpaisteesta. Nalle Puh ja Muumi mietteet kolahtavat aina :)

      Poista

Positiivinen kommenttisi ilahduttaa aina, kiitos! ♥

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

Blog Design Created by pipdig