perjantai 12. huhtikuuta 2013

New dress!

Tein aikamoisen löydön! Siis Nanson vaatteet ovat olleet yleensä malliltaan ja kuosiltaan sellaisia jotka eivät ole olleet mieleeni. Mutta tänään silmiini osui jotain niin ihanaa, retrohenkistä ja vielä-70% alennuksella, että en voinut muuta kuin tarttua tähän mekkoon ja kiikuttaa sen sovituskoppiin ja todeta, että tää on ihana!



Hengarissa roikkuessaan tämä mekko ei pääse oikeuksiinsa mutta kun sen laittaa päällensä niin se on todella kaunis. Rakastan retrokuoseja ja tämä sopii hyvin pitkien housujen kuin leggiensienkin kanssa pidettäväksi.


Olen muuten saanut tän mun "projektin" hyvin käyntiin ja olenkin hieman hoikistunut ja mielialakin on kohentunut. Mieheni tuumasi minulle eilen illalla, että olen ollut erityisen hyvän tuulinen, kun olen alkanut lenkkeilemään kaksi kertaa päivässä, vaikkakin voimieni mukaan mutta silti :)






Tänään meillä herkutellaan tällaisella jälkkärillä, karamelisoitua päärynää ja B&J:n Oh my Apple Pie-jädeä. Ben & Jerrysin jädet ovat todella herkullisia, tykkään siitä, että jäätelön seassa on muun pähkinän palasia tai keksin murusia.


Helpot jälkkärit ovat ihania tehdä, jotta jaksaisi panostaa itse pääruoan tekemiseen.
Kuori ja leikkaa päärynät haluamasi mallisiksi. Kuumenna pannulla kasa sokeria ja odota kunnes sokeri karamellisoituu. Lisää hieman voita ja lykkää päärynät pannulle. Anna kypsyä ja kääntele välillä. Tarjoile jäätelön kanssa.



Tänään onkin kivoja ohjelmia telkkarissa, The Voice of Finland ja Sinkkulaiva. Sinkkulaivassa on lievästi sanottuna omanlaatuisia ja aikalailla oman arvonsa tuntevia matkustajia :D

Mies lupasi viedä minut ravintolaan syömään, joten viettäkää ihana ilta ihanaiset :)
Huomenna julkistan arvonnan voittajan! Kunhan saan 100 lukijaa niin järjestän suuren arvonnan!
 
 
SHARE:

7 kommenttia

  1. Kiva löytö! Mäkin mietin, että 100 on sellainen rajapyykki, ettei sitä voi jättää huomioimatta - mutta sinä olet tusinan verran mua edellä :-)

    VastaaPoista
  2. Kaunis mekko! Ja hyvä löytö varmasti! Minun lempparini B&J:n jäätelöistä on se banaanijuttu. Ne suklaat..mmmm :P

    VastaaPoista
  3. Onpa ihanan retro mekko. Itse kävin kanssa yhden Nanson tunikan kanssa eilen tahtojen taistelua. Se oli tosi kaunis ja nätti mun päälläni, mutta jätin silti sen kauppaan ... Mä siis voitin kerrankin taistelun ;)

    VastaaPoista
  4. Ihana löytö!
    Oikein mukavaa ja herkullista perjantai-iltaa ♥

    VastaaPoista
  5. Tosi kivan värinen mekko! Oikein pirteä ja kesäinen. :) :)

    VastaaPoista
  6. Kiva mekko! Pitäisi kyllä itselläkin kierrellä kauppoja kesämekkojen ja kesävaatteiden toivossa. :) Hyvä löytö kyllä löytää Nansoa -70% ja että oli vielä passeli päälle! :)

    VastaaPoista
  7. Hieno löytö! Pirteän värinen, ja Nansohan on myös hyvälaatuinen. Mulla on jotain Nanson vaatteita (mutta ne ovat jo virttyneitä ja enää kotikäytössä..)

    VastaaPoista

Positiivinen kommenttisi ilahduttaa aina, kiitos! ♥

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

Blog Design Created by pipdig