tiistai 25. kesäkuuta 2013

Iltamyöhällä mä kotiin raahustin...

Mä oon niin puhkipoikki ja pahin on vielä edessä :/ Nyt kun ei pääse pelkästään muuttamaan vaan on vielä remppaaminen ja pitkät työpäivät uudella kodilla niin tää alkaa jo maistumaan puulta, hohhoijaa! Vielä muutaman päivän tsemppipuristus muuttoon niin helpottas. Mieheni on maalannut kauniit seinäinnat ja kai sekin auttaa asiaan ja kodikkuuteen kun saa paikoilleen omat tavaransa. Nyt voisin ottaa sellaiset muuttoavut tänne kuin amerikkalaisissa muuttosarjoissa. Kaikki hoituu kädenkäänteessä :D Ei ainakaan unta tartte etsiä, sanatkin ovat sekaisin. Itkettää. Mä oon niin valmista kauraa unille jo hyvissä ajoin iltasella. Toivon mukaan tää muuttuu vielä iloksi!


Tänään ajattelin käydä iltapäivästä ystävättäreni kanssa pienellä piknikillä, jos kerkiän. Tuntuu muuttokin kivemmalta, kun pääsee hieman tuulettumaan limun ja suolapalan voimalla.


 Nyt ei irtoa juttua tän enempää, oon vaan niin väsynyt. Uusi koti, itse asiassa hieman jännittää kuten ystäväni totesi minulle omasta muutostaan eilen illalla.

Reipasta päivää teillekin ;)


SHARE:

4 kommenttia

  1. Tsemppiä sinne ja toivon, että uurastus ois mahdollisimman pian ohi ja pääsisitte nauttimaan lopputuloksesta ♥

    VastaaPoista
  2. Muuttaminen on kyllä tosiaan niin raskasta puuhaa! Tsemppiä!

    VastaaPoista
  3. Tsemppiä kovasti loppupuristukseen! Kyllä se siitä vielä iloksi muuttuu!!

    VastaaPoista

Positiivinen kommenttisi ilahduttaa aina, kiitos! ♥

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

Blog Design Created by pipdig