torstai 15. elokuuta 2013

Välikiitos :)

On välikiitoksen aika ja syvä niiaus. Blogiani on käyty katsomassa yhdeksän kuukauden aikana huimat 50089 kertaa, wow ja suuri kiitos Teille ihanille lukijoilleni! :) Rekisteröityneitä lukijoitakin on jo 174. Ajattelin järjestää tässä jonkin ajan kuluttua arvonnan uskollisille rekisteröityneille lukijoilleni ihan kiitokseksi siitä, että olette rekisteröityneet blogini lukijoiksi. Ei tätä kirjoittelua jaksaisi pitkään yksikseen jos ette kävisi lukemassa ja kommentoimassa kirjoituksiani. Kiitos vielä kerran!



 Olen kuvaillut kesällä aika paljon ja kauniit järvenranta maisemakuvat ovat ainakin omaan mieleeni. Asuapa joskus järven tai lammenrannalla, merenrannasta puhumattakaan. Olen asunut kerran lammenrannalla ja se vasta olikin elämää. Rapsautin saunan lämpiämään ja menin uimaan. Haaveita täytyy olla, jokalähtöön! ;) Tänään, torstaina minulla alkavat työt vasta klo 10 eli saan nukkua yhdeksään saakka, hulppeaa!


 
Kesä alkaa olla auttamattomasti ohi. Heinäkuun helteiset väreilyt ovat muisto vain. Työt alkoivat mutta loma oli oikein ihana. Tuntuu, että kesä jäi kesken. Uudet lempeät tuulet ovat puhaltaneet ja  olen hyvin iloinen kaikesta, jota olen saanut kesän aikana. Uusi vanha työpaikka ja uusi suurempi koti. Toivon mukaan syksykin on lempeän pehmoinen. Vaikka välillä pohjoisen puhuri puhaltaakin, niin silti aina lopulta tulee seesteisyys. Varhaisessa aamun hämärässä on ihana siemailla kaikessa rauhassa teetä. Kissa kävelee aamuisin naukuen ohi, hipaisee vaivihkaa ja annan hänelle ruokaa.
Sen jälkeen hyristään ja halaillaan. Minun pikkuinen. On ihanaa nauttia vielä parvekkeella aamupalaa. Joskus suljen silmäni ja makustelen täytettyä croissantiani, kuvittelen olevani ulkomailla. Olen kova haaveilemaan. Mutta miksipä en haaveilisi.
Minulla on aina ollut vilkas milikuvitus, joskus ehkä liiankin vilkas. Lukiossa äidinkielen opettajani totesi, että "sinulla sitä riittää juttuja", kun tarkisti monisivuista ainekirjoitustani. Ehkäpä haaveilu on silkkaa viisautta, olen siitä varma. Enhän minä muuten! ;) Ajatukseni eivät ole rannattomia vaan aina on näkyvissä maata.

Täältä vuorihuvilasta olisi hulppeat näkymät kauas, vaikka laiton rakennelma onkin. Makeeta! Vaikkakin olen korkeanpaikankammoinen :D
 

Kaikkea hyvää Sinulle tähän torstaihin :)
Muistakaa osallistua MinDeco -arvontaan!


SHARE:

1 kommentti

  1. Hienoa! Kiitos ihanasta blogista, sitä on aina niin kiva käydä lukemassa!

    VastaaPoista

Positiivinen kommenttisi ilahduttaa aina, kiitos! ♥

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

Blog Design Created by pipdig