tiistai 2. kesäkuuta 2015

Antiikkinen kirppislöytö ja ajatuksenvirtaa*

Tein facebookin kirppikseltä taas hyvän löydön. Tällä kertaa miehenikin mielestä :D
Vanha senkki edullisesti, se lähtee mukaan Helsinkiin. Asunnossamme ei ole liikaa säilytystilaa, joten kaunis kaappi toimii säilytystilana ja tv-tasona.

Eilen tein kesälle tilaa ja unohdin homeiset päivät, katse aurinkoon heti aamusta. Valo on kuolemaksi yökkösille, mutta ei minulle. Versoan valossa onnea, ideoita ja uutta voimaa. Olen niin iloinen kesälomasta, minulla on aikaa hyvinvoinnille ja treenaamiselle. Aamulenkki ja aamusali, se fiilis. Upeaa.

Tuomien tuoksua, liha-kasvisvartaita sekä valkosipulissa pyöriteltyjä jättikatkaravun pyrstöjä. Loppuilta oltiin sydämetkin kylläisinä tästä kaikesta. 

Eilen oli mukavan pienoisen kesätyön alku, oli hyvää ruokaa, oli treeniä, kotitekoista saaristolaisleipää, muuttolaatikoiden täyttöä, mukava tapaaminen ja päiväuni laivasta, joka veisi kauas vieraille maille. Olen ollut kylmissäni, onneksi se on vain matkakuumetta. Ulkona on viuhunut kovatuuli, liekö kesä peruttu kokonaan ja syksy saapuukin ennenaikaisesti? 
Ensi viikolla pääsee vieraalle maalle, lentäen toiseen maahan. Maahan, jossa kieli on vieras ja päivät kuumia. Ruksin tekemättömien juttujen listalta asioita ja oloni kevenee koko ajan, kohta lähden lentoon. Jos minulla olisi lentävämatto, lähtisin jo nyt lentoon,kauas pois.
Olen vaan niin fiiliksissä.
Olen saanut niin paljon parempaa kuin olen uskaltanut toivoakaan.
Vaikka välillä on tuntunut,että edestäni lyödään vain ovia kiinni.
Yllättävät käänteet, jotka ovat kääntyneet parhainpäin.
Uusia mahdollisuuksia.
Mutta olen kyllä muistanut olla kiitollinenkin ja pyytää apua yläkerrasta.

 Keskityn siihen, mitä todella haluan saavuttaa ja teen asioita innolla sen eteen. Asiat kyllä järjestyvät, jos teen niiden eteen kovasti töitä ja niitä oikeasti sydämestäni haluan. Kaikella on aikansa. Kaikki tapahtuu silloin kun tuleekin tapahtua, ei liian myöhään, ei liian aikaisin.
Aivan kuten tämän upean antiikkilöytöni kanssa.
Joku on halunnut antaa sen eteenpäin, aika aikaansa kutakin.

 














SHARE:

2 kommenttia

Positiivinen kommenttisi ilahduttaa aina, kiitos! ♥

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

Blog Design Created by pipdig