keskiviikko 29. heinäkuuta 2015

Cést La Vie

Tänään on rankka päivä. Muutokuorma Helsinkiin ja heti takaisin. 
Onneksi matkaseura on mitä parhainta.
Vien ystävättäreni lentoasemalle ja matkamme jatkuu rakkaan äitini kanssa. Perjantaina mieheni firman tyhjennys ja vielä myöhällä kohti Helsinkiä.
Kunhan pääsen elävänä lauantaina aamuyöstä Helsinkiin, niin huokaisen syvään.

Olen ollut viime aikoina rohkea ja ottanut ensimmäisiä uusia askeleita. Haluan näyttää esimerkkiä ja olen juuri sitä, mitä haluan, kaipaan tai toivon. Jos toinen ei osaa kunnioittaa minua tällaisena kuin olen , niin annan olla ja elän elämääni. Jos toinen ei osaa ottaa tunteitani vastaan, siirryn itse eteenpäin. Se äkäisin ihminen kaipaa yleensä eniten huomiota, halauksia ja rakkautta.

 On aika päivittää kesäloman lopuksi myös henkilökohtainen Facebook uudelle ajanjaksolle muun elämän myötä. En tunne kaikkia nykyisiä fbkavereitani tarpeeksi hyvin, vaikken kaikkia kaveripyyntöjä hyväksykään. On ollut mukava kulkea mukananne sosiaalisenmedian polkua. Polut risteävät yleensä aina, nyt olen risteyskohdassa ja uuden edessä melkein jokaisessa asiassa. Elämä ei voi aina jatkua samanlaisena, nyt on päivitetyn version vuoro. Kuunnella sydäntään, eikä jäädä hokemaan samaa lausetta ja jumimaan. Ei katkeroitua vaan olla kiitollinen juuri omannäköisestä elämästä. Muutos on välillä hyvästä. Toivotan tämän postauksen myötä osalle Teille hyvää jatkoa, vahvoja elämänmakuisia päiviä ja moikataan, kun tavataan!




SHARE:

1 kommentti

Positiivinen kommenttisi ilahduttaa aina, kiitos! ♥

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

Blog Design Created by pipdig