perjantai 15. syyskuuta 2017

Louis Vuitton Eva vai MCM Millie Monogram Cross Body Bag ?

Näitä elämän tärkeimpiä kysymyksiä!
Kumpi on kauniimpi, Vuittonin Eva vai MCM Millie Monogram Cross Body Bag?

Olen omistanut Vuittonin Evan reilun vuoden ja olen nyt alkanut miettimään toisen crossbodylaukun hankkimista. Olen miettinyt myös Evan myymistä. Tämä MCM ihanuus on varattuna minulle liikeessä, josta aion noutaa sen alkuviikosta. MCM laukku sopii värinsä puolesta niin arkeen kuin juhlaankin ja se on kokonsa puolesta juuri sopiva käyttööni. Ainut miinus on se, että metalliosat ovat hopeiset eivätkä kullanväriset. Mutta olen huomannut, että crossbodylaukut ovat se minun juttuni laukuissa. Kangaskassien ohella :D Eli yleensä mukanani kulkee crossbodylaukku sekä kangaskassi.

olne ihaillut MCM laukkuja jo jonkin aikaa, mutten ole lämmennyt perinteiselle sinapinkeltaiselle kuosille. Mutta tiistaina nähdessäni tämän ihanuuden hyllyssä, ihastuin MCM mustaan laukkuun ikihyviksi. Kuten ystövöttöreni totesi, " Satu, toi on niin sun juttusi".   











SHARE:

2 kommenttia

  1. toi musta on upea. Crossbody laukut ovat myös mun juttu, mutta ehkä eniten siksi, että helpompi kyynärsauvan kanssa. Ihanuus sulle tulossa, joten onnea. Hyvää viikonloppua ihanuus

    VastaaPoista
  2. Upea laukku <3 Itse haaveilen Evasta, mutta itse tykkäisin juurikin hopeisista detaljeista laukussa. :)

    VastaaPoista

Positiivinen kommenttisi ilahduttaa aina, kiitos! ♥

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

Blog Design Created by pipdig