keskiviikko 5. joulukuuta 2018

Vakavaa asiaa, yksityisyydestä!

Kirjoitin jo keväällä samanlaisesta aiheesta, jota nyt sivuan lyhyemmin.
Olen pitänyt blogitaukoa, syystäkin.
Taustalla on moninainen asioiden summa.
Some ei anna minulle enää sitä mitä ennen antoi.
Keskityn tästä lähtien omaan kokonaisvaltaiseen hyvinvointiini ja some-elämä kulkee siinä sivussa mukana. Minulla on lupa levätä ja nauttia elämästä.
Haluan mainostaa ja tehdä vain sellaisten kanssa yhteistyötä, jotka eivät sabotoi tai lyttää kysymättä ensin minulta asioiden todellisuusperää. Minua ei kiinnosta juosta purnukoiden perässä, materialistisessa höttömaailmassa, jollen usko tuotteeseen tai en vaan tee yhteistyötä sen takia, että saisin vain jotain ilmaiseksi.
Ei se määrä vaan laatu!


Koska blogini on Lifestyle-blogi, niin myös seuraajakuntani on moninainen. Matkailen usein ja saan matkapostausten kautta uusia seuraajia. Myös ruokapostaukset saavat hyvin kivoja kommentteja. Ehkä parasta on se, että joku voimaantuu ja saa uutta inspraatiota postauksistani. 


Olen joutunut sabotoinnin kohteeksi.
Ne iänikuiset anonyymikommentit, ne luuserihommat eivät niin hetkauta elämääni.
Mutta kun omaisuuteni kajotaan, mm. Instagramiini niin sitä en voi painaa villaisella. Se on jo yksityisyyden loukkaus, rikollistatoimintaa. Olen saanut näiltä kuvattomilta anonyymeiltä viestejä ja sen jälkeen jos kerkiän kommentoida ( en enää edes viitsi kommentoida heille), niin profiili poistuu.
Otan usein kuvakaappauksen kommenteista ja lopulta kiikutan ne eteenpäin.


Ihmettelin erään ikävämmän tapahtuman tiimoilta elämässäni, kuinka Instagramin kävijämääräni ovat nousseet ja onhan se pienikin kiusa kiusantekoa.
Joku oli ostanut minulle seuraajia (näiden ihmekommentoiden kera), tätä jatkui ja lopulta olen päättänyt sulkea instagramtilini niin, että se on suljettu. Nyt sitä ei pääse hallinnoimaan kukaan muu kuin minä. Itse teen hyvää jälkeä yhteistyökumppaneiden kanssa ja he saavat uusia asiakkaita sekä näkyvyyttä, joten minulle on sama onko minulla 2000 vai 20 000 seuraajaa työnlaatu puhuu puolestaan.


Minulle on sattunut yksityiselämäni puolella paljon asioita, joita en ala tässä luettelemaan, mutta mm. Kateudesta,mustasukkaisuuksissaan ja raivonvallassa ihminen on näyttää valmis tekemään mitä vain. 
Olen ulkomaalaisen firman antanut tehdä blogilleni uudet sivut, joihin kuuluu myös instagramiin ohjaus. Onko syy siellä vai missä?

En kuitenkaan jää miettimään asiaa sen pidemmäksi aikaa, koska elämässäni on oikeasti tärkeämpiä asioita kuin sometus ja sairaat vihaajat. Mutta tämä on pieni varoituksensana muillekin.
Mutta kuka tämän kaiken taustalla on? Ei ainakaan kovin viisas, omaa elämää vailla oleva. Mutta uskon karmaan!

Kuka teki ja miksi? Kuka sai suuren ilon hetkeksi?
Tällanen toiminta on jo rikollista.
Myös kollegani kanssa perustettu instagramtili on myös nyt tarkkailumme alaisena. Mutta aina on olemassa vatipäitä, jotka koettavat vesittää toisten tekemisiä ja unelmia. Myös minulla on keinoni. Beware!

Mutta asia ei ole jäänyt tähän!


Katsotaan, minkä vastaanoton saa uusi instagramtilini: 










SHARE:

Ei kommentteja

Lähetä kommentti

Positiivinen kommenttisi ilahduttaa aina, kiitos! ♥

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

Blog Design Created by pipdig