lauantai 1. kesäkuuta 2019

Kesä & loma

Tänään se alkaa kesäloma!
Tämän kesän aion ottaa rennommin kuin yhdenkään aiemman kesäloman.
Olen ansainnut sen rankan vuoden jälkeen.
Mieli ja keho tarvitsevat myös lepoa ja nyt tunnen tarvitsevan joutoaikaa enemmän kuin aikoihin.
Olen pohhtinut paljon asioita ja käynyt läpi raskaita juttuja. Mutta se on kannattanut, olen uudistunut. Matka itseeni ja ajatuksini ei ole ollut helppoa ja kevyttä, se on pieni kasvutarinani.
Sielukin tarvitsee ruokkia ja sitä olen viime aikoina tehnyt.
Olen kuunnellut hiljaisuutta. Hiljaisuudessa soi universumin ikuinen laulu.Hiljaisuus ja vetäytyminen ovat selkeyttäneet ajatuksiani, oikealla tiellä ollaan. 


Kesä edessä ja tästä päivästä tulee pitkä ja valoisa, on valmistujaisjuhlat ja paljon kaikkea kivaa tekemistä.
Versoan valossa onnea, ideoita ja uutta voimaa. 
Tuomien ja sireenien tuoksua, lasi shampanjaa ja loppupäivän olemme kylläisinä tästä kaikesta hyvästä.







SHARE:

Ei kommentteja

Lähetä kommentti

Positiivinen kommenttisi ilahduttaa aina, kiitos! ♥

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

Blog Design Created by pipdig