lauantai 28. helmikuuta 2015

Hiihtoloma, Panama-city ja Pina Colada*

Perjantai-iltana lennettiin sinivalkoisin siivin Helsingin lentokenttähotelliin yöksi, aamulla aikaisin lähti lento kohti Panamaa ja lämpöä. Mä oon niin lomalla.
Tyynenmeren ranta, Pearl Island, Panaman kanava ja uudet tuulet.
Uusia ajatuksia ja kokemuksia.
4 tähden hotelli loistavalla sijainnilla ja kattouima-altaalla.
Jospa saisin hieman väriä nyt niin kalpeaan hipiääni.
Olen kiitollinen tästä mahdollisuudesta matkailla ja nähdä maailmaa.

Aikaeroonkin tottuu helpommin, kun nukkuu lentokoneessa. Seitsemän tunnin aikaero on paljon, soittaessa kotiin on katsottava hieman kelloa :D
Töihin palatessa saattaa hieman aikaero rasittaa. Kesällä Amerikan ja Bahaman matkalla oli aikaa palautua aikaerosta, koska olin kesälomalla.
Mutta onneksi minulla on aikaa nukkua työpäivän jälkeen.
Mutta nyt keskityn lomailuun, 10 päivää tropiikin lämpöä, hieman Pina Coladaa ja upeita maisemia.

Lentokentällä saa aina viimeistään sen puuttuvan matkafiiliksen. Lentomatka on pitkä, mutta se on varsin mukava hyvine tarjoiluineen ja lentokoneen viihdykkeineen. Pitkät unet, hyvää ruokaa ja juomaa.
Lomafiilistä! 


Ikäväkin hieman kaivaa koloaan, mutta kisuilla on hyvä olla kotosalla mieheni kanssa :)
Olen kova ikävöimään.
Onneksi minulla on rakastava mies ja ihanat kisut. Tsempparit.
Onneksemme on keksityy puhelin ja muut sosiaalisen median yhteydenpitovälineet. Emme ole kirjekyyhkyjen varassa. 
Onneksi meillä on myös hyviä suunnitelmia jo lähitulevaisuuteen.
Mutta nyt on loma ja ajatusten tuuletusta, chillailua.

Ps. Sain eilen uudet silmälasit. Mustat pokat. Oon niin tyytyväinen. 
Vahvuuttakin löytyy nyt enemmän kuin entisistä.
Silmälasit olivat ns. pakko-ostos.
Palataan tähän asiaan kuvin lomani jälkeen.


"Lähdetään kauas pois
sinne mis on lämmin
ja niin paljon elävämmin
loistaa tähdet ja kuu
ei se voi olla väärin
lähtee maailman ääriin.
Ja jos mä nään lunta ni sen on oltava unta
ei kylmästä tietookaan
tiedä mitään hienompaa
ja mä haluan nähdä ja kokea
en vain loputtomiin asioita hokea
en jämähtää paikoilleen. "


Ps. Huomenna arvotaan!


SHARE:

5 kommenttia

Positiivinen kommenttisi ilahduttaa aina, kiitos! ♥

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

Blog Design Created by pipdig