sunnuntai 14. helmikuuta 2016

♡ Sydänpäivää ja suosituksia ♡

Vuosi on vierinyt nopeasti, taas on ystävänpäivää.

On suuri suru, koska kaikilla ei ole ystäviä ja he kokevat tällöin olevansa yksinäisiä. Älä lannistu, jos koet olevasi yksinäinen, koska maailmassa on erittäin vähän mahdottomia asioita. Yksinäisyyttä paetaan liian usein pullon pohjalle ja muihin negatiivisiin keinoihin. Viikolla oli juttu iltapäivälehdessä siitä, kuinka pieni eskarilainen ei ollut saanut kutsuja syntymäpäiväjuhlille, kuten muut lapset. Monesti lapset oppivat meiltä aikuisilta käytöksestä ja jutuistamme.  Kaikkien kaveri ei tarvitse olla eikä ystävyyttä voi pakottaa. Mutta mitkä traumat se jättääkään ihmiseen, kun häntä hyljeksitään jo lapsena. Pienikin ystävällinen ja positiivinen ele voi pelastaa toisen ja meidän omankin päivämme. Olemme erilaisia ja hyvä niin. Hyvä, kun kiertää, samoin kuin ikävätkin asiat.

Hyvät ihmissuhteet kantavat meidät surullistenkin päivien ylitse. Ystävyys paranee vanhetessaan kuin viini.
Ystävyys on rehellinen, aito ja ajan myötä syntyvä paketti.
Minulla on ystäviä ja minulla on teidät, ihanat blogini lukijat.
Kiitos!

*
Tein eilen pitkän harkinnan jälkeen ostopäätöksen, Samsung Galaxy S6 Edgen ja kylkiäisiksi sain vielä leffa/pelilasit - Samsung Gear VR, joiden arvo on 150 euroa. Puhelimessa on aivan huikea kamera, joka tulee tosi käyttöön ja etenkin matkaillessa on tärkeää, ettei aina tarvitse raahata mukanaan järkkäriä. Suosittelen sydämellisesti tätä puhelinmallia. Jotain actionia siis lepopäiviin Samsung Gear VR-lasien myötä, vaikka unimaailmani on jo hyvin sekavan selkeä.  Viime yönä juoksin unissani pingviinejä karkuun,söin berliininmunkkeja,omasin lentokyvyn ja tapasin kuolleita tuttujani. Muistan unesta isäni sanat, "Satu puolet sinusta asuu taivaassa". Kauniit sanat ja herättyäni jäin miettimään niitä toviksi. Perjantaisen tankkauspäivän jälkeen on taas lähtenyt elopainokin laskuun. Läski pakkaantuu siis kiinteämpään muotoon :D 

Perjantai-iltana näimme ystävän kanssa ja poikkesimme Morrisonsissa lounaalla. Siellä ruoka-annokset ovat suuria ja hinta varsin sopiva. Erittäin kiva ilta, antoi voimia flunssan keskelle.Ja tiedättekös missä olen viikon kuluttua jo toista päivää? Rio de Janeirossa.

Ihanan ystävänpäivää kaikille sydämellisille ja sydämettömille  

Niin kauan kuin on hyviä sydämiä ja kädet tekevät hyviä töitä, ei ole mitään syytä olla epätoivoinen maailman puolesta. 

-Peter Corylis -














Haluan jakaa Teidän kanssa upean biisin Kerkko Koskinen ja Kollektiivilta.
Tallinnan-lautta. 
Nerokkaat sanat, kielikuvia ja mahtipontisuutta.



"Katulamppu heiluu, mä tiedän että,
sä et oo mun aina tai ollenkaan
Silti kiilto mun silmissä ei oo vettä,
se on kaipuutta uskomattomaan
Mä oon sisältä mustaa jäätä,
vie mut mukanasi minne vaan
mun kasvot mainosvaloja heijastaa Mulla ei oo yhtäkään syytä jäädä,
Teinit mulkoilee pöydästä niitä,
Vie mut heiluvaan Tallinnan lauttaan, missä aikuiset kompuroi me ei olla ikinä niin kuin noi
ja sä sait aloittaa uudelleen
Kerro kuinka sä kauan sitten, ajoit kallioleikkaukseen Sano sairaalassa ne korjas kaiken, Maailma heiluu, mä tiedän, että,
Vie mun heiluvaan Tallinnan lauttaan,
sä et oo mun aina tai ollenkaan Tuo tuolla alla, se ei oo vettä, se on portti uskomattomaan missä aikuiset kompuroi Teinit mulkoilee pöydästä niitä,
jos mä voisin olisin aivan muu
me ei olla ikinä niin kuin noi Kansi on liukas, eikä kukaan huomaa, jos joku moottoriin silpoutuu Meidän lompakoissa on valokuvia liikaa, Vie mut heiluvaan Tallinnan lauttaan,
me ei olla ikinä niin kuin noi."
missä aikuiset kompuroi Teinit mulkoilee pöydästä niitä, me ei olla ikinä niin kuin noi,
me ei olla ikinä niin kuin noi."


SHARE:

3 kommenttia

  1. Hyvää Ystävänpäivää SatuKoo <3

    VastaaPoista
  2. Hyvää Ystävänpäivää sinullekin. Ystävyys on myös sitä, että vaikka vähään aikaan ei juttele tai edes tapaa niin sekin on ihan ok ja jutut jatkuvat sitten seuraavalla kerralla siitä mihin ne edelliskerralla jäivät.

    VastaaPoista

Positiivinen kommenttisi ilahduttaa aina, kiitos! ♥

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

Blog Design Created by pipdig