Olin viime viikolla Coston, Pure Wasten ja Karhu-oluen yhteistyön lanseeraamisillassa.
Tutustuin firman tuotteisiin ja mukaani lähti ihana Costo Designin hattu. Hattuun saa vaihdettua eri värisiä tupsuja, joita saat ostetua Coston putiikista 5 euron hintaan. Kannattaa piipahtaa Coston myymälässä tai verkkokaupassa.
Karhu lanseeraa tuhansien suomalaisten janoaman Karhu by Costo -malliston.
Karhu vastaa suomalaisten pyyntöihin valmistamalla rajoitetun erän Karhu-oluen virallisia vaatteita ja asusteita. Mallisto on luotu yhteistyössä tämän hetken kovimmassa nosteessa olevan designtalo Coston kanssa.
Karhu by Costo -mallisto täydentyy tulevaisuudessa uusilla tuotteilla. Coston lisäksi Karhu lanseeraa yhteistyömallistoja myös muiden kotimaisten huipputekijöiden- ja valmistajien kanssa. Ensimmäisenä niistä julkaistaan Yrjö Kukkapuron vuonna 1969 suunnittelema ja Avarten valmistama Remmi-nojatuoli.
Lisää Karhu-tuotteita tulee myyntiin verkkokauppaan 10.3.2017 alkaen. Luvassa on muun muassa pitkiä kalsareita, t-paitoja, viiksivahaa, eväsreppuja sekä muita innovaatioita.
Karhu by Costo -tuotteet ovat saatavilla Karhun verkkokaupasta osoitteesta kauppa.karhu.fi sekä Costo Concept Storesta (Yrjönkatu 34 A, Helsinki).
Karhu on Sinebrychoffin olut. 197-vuotias Sinebrychoff on Suomen johtava oluiden, siidereiden sekä virvoitus- ja energiajuomien valmistaja, joka tarjoaa myös kattavan valikoiman kansainvälisiä oluita ja yhteistyökumppaniensa kautta laajan valikoiman muita alkoholijuomia. Sinebrychoff aloitti panimotoiminnan 1819 ja on tänään Pohjoismaiden vanhin panimo ja Suomen vanhin elintarvikealan yritys. Sinebrychoff valmistaa Coca-Colan juomat Suomessa. Sinebrychoff on osa kansainvälistä Carlsberg-konsernia.
Costo Concept,
Yrjönkatu 34 a,
Helsinki
Ei kommentteja
Lähetä kommentti
Positiivinen kommenttisi ilahduttaa aina, kiitos! ♥
Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.