keskiviikko 29. huhtikuuta 2015

Kuin elokuvissa*

Maanantaina myrskypilvet saapuivat yllättäen, mutta onneksi osaan nauramisen jalon taidon ja olen tarvittaessa erittäin määrätietoinen. Mietin, että eihän näin voi tapahtua kuin Salkkareissa. Ystävä on ollut viisauden tuojana ja tsempparina. Hetken pohdittuani ja seuraavan aamun valjetessa asiat tuotiin eteeni kuin kultatarjottimella. Kaikki kävi kuin elokuvissa. Sain "tarjouksen", johon tartuin. Jotain sellaista jota ei osannut edes odottaa. Onni ja ilo. Elämä. Kaikki turha on varissut pois. Enää ei tarvitse miettiä,olenjuuri oikealla polulla. Olen saanut vahvistuksen. Esteitä tulee välillä eteemme, mutta niiden kohdalla ei tarvitse murehtia, saati pelätä liikaa. Muistan sen päivän, kun rukoilin näitä asioita jotka minulla nyt on elämässäni! 
Kiitollisuus.


Minulle onnea on auringonvalo ja pidentyneet valoisat illat ja onni siitä,
että kesä on vielä edessä ja on paljon aamuja jolloin saa nukkua pitkään. Kiireettömyys. Onnea on lenkkeillä kevättuulen hyväillessä orastavaa ruskettuvaa hipiääni.
  Tänä keväänä minulla on paljon itselleni tärkeitä asioita ja olen uneksinut paljon, olen nukkunut tänä vuonna enemmän kuin yhtenäkään muuna vuonna. Ilo tekemisestä, uuden löytämistä, rauhoittumista, uudenlaista ajatuksenvapautta elämässä ja uusia tuulia, nämä ovat tämän vuoden avainsanat!
 
Joka päivä on uusi mahdollisuus siihen, että juuri tämä päivä on elämäni parhain

Kahdenkymmenen vuoden 
päästä tulet olemaan
surullisempi niiden asioiden
vuoksi joita et tehnyt
kuin niiden jotka teit.
Irrota siis paalusolmut.
Purjehdi ulos turvasatamasta.
Hae pasaatituulet purjeisiisi.
Tutki. Unelmoi. Löydä.

- Mark Twain -





SHARE:

3 kommenttia

  1. Taas kerran viisaita ajatuksia - kiitos!
    Hauskaa vappua, Satu <3

    VastaaPoista
  2. Toivottavasti kaikki on hyvin. Unelmat toteutuvat, jos kovasti tekee töitä niiden eteen. Ja mitkä eivät toteudu, eivät ole toteutumisen arvoisia. Kaikki unelmat ovat silti yhtälailla tärkeitä.

    VastaaPoista

Positiivinen kommenttisi ilahduttaa aina, kiitos! ♥

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.

Blog Design Created by pipdig